Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

wpisy na blogu

Bobowie na placu boju czyli zaczynamy budowe&#9786

Data dodania: 2016-09-05
wyślij wiadomość

Witajcie kochani ,

Jak w tytule zaczęliśmy budowę naszego domku!!! Z tego przejęcia i podekscytowania nawet nie miałam czasu napisać a zaczęło się od czwartku 1 września kiedy to odwiedził nas geodeta i wytyczyl dom. W piątek po południu zaczęliśmy wykop- tu podziękowania dla mojego taty i w sobotę był skończony.  W niedzielę cały dzień padało więc były znikome szansę na to że wkroczy ekipa w poniedziałek ale ku naszemu zdziwieniu stawili się rano i coś zaczęło się dziać.  Mamy wykopane rowy pod ławy, pozbijane szalunki i po części rozłożone.  Dziś byliśmy na pierwszych budowlanych zakupach i jutro przyjedzie pierwszy transport ☺ co za uczucie ☺ w końcu coś zaczyna się dziać.  Oby tylko pogoda dopisała i będzie ok. 

No i w końcu pierwsze fotki z terenu i naszego placu boju  ☺

Buźki ślę 

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

nie wiem dlaczego te zdjęcie wstawia mi się do góry nogami :(

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl


Przeraża mnie ten deszcz :/

Data dodania: 2016-08-17
wyślij wiadomość

hejka Budujący!!!

jak w tytule, przeraża mnie ten okropny deszcz!!! masakra jakaś, dzień w dzień pada i pada a przez ostatnie dwa dni pada non stop... u Was tez tak leje?

nie byłoby nic w tym strasznego, gdyby nie zbliżający sie wrzesień i termin początku budowy, który coś tak czuję że przez pogodę znów będzie przesunięty... :((

nasi Bobowie kryją teraz dach w innej miejscowości i na pewno przez deszcz mają przestój który zaowocuje opóźnieniem u nas.

chyba zwariuję, dosłownie. załamać się idzie.

Natalka

6Komentarze
Data dodania: 2016-08-17 18:04:08
Niestety tak to wygląda. U nas obecnie stan zerowy, a w planach na ten rok SSO z drugim, lanym stropem. Ekipa ma kilkanaście budów, a przez deszcze opóźnienia. A rok temu w małopolsce była susza...
odpowiedz
Data dodania: 2016-08-17 20:32:25
a my jeszcze nawet nie zaczęliśmy .... w planach tez SSO w tym roku i tak jak u Was dwa lane stropy. u nas przynajmniej ekipa nie ma kilku budów więc z tym nie będzie problemów. ja się śmieje do męża że rok temu susza była że trawniki w ogródku schły a w tym roku za to leje za całe dwa lata.
odpowiedz
Odpowiedź do kalateachdwa
Data dodania: 2016-08-23 22:23:35
Jak tam pogoda? Poprawiło się coś?
odpowiedz
Data dodania: 2016-08-24 13:47:19
Oj z tą pogodą to dalej nie za ciekawie, praktycznie codziennie jest jakiś deszcz, co prawda już nie taki non stop ale jest... ehh ...
odpowiedz
Odpowiedź do dom-przy-sadowej
Data dodania: 2016-08-24 11:03:33
Jej :( U nas prawdopodobnie będzie to samo. Na razie jest ładnie ale w życiu już nie zdążymy żeby postawić SSO .. Takie pesymistyczne mysli mam bo i nasi murarze mają inne budowy w międzyczasie. Ech..
odpowiedz
Data dodania: 2016-08-24 13:49:51
bądź dobrej myśli :) przynajmniej z ziemi wyszliście, macie fundamenty, to już coś, może nie będzie tak źle jak myślisz i postawcie SSO. podgonicie trochę murarzy i będzie dobrze, życze powodzenia no i pogody oczywiście :)
odpowiedz
Odpowiedź do olinka-i-rodzinka

Wycena SSO

Data dodania: 2016-08-09
wyślij wiadomość

Witajcie :)

u nas narazie nadal cisza z budową, czekamy z niecierpliwością na wrzesień i doczekać sie nie możemy :) 

z nowości budowlanych to był u nas wczoraj nasz Bob Mariusz i wycenił nam robocizne za nasz domek. Byłam z mężem bardzo mile zaskoczona bo cena robocizny razem z dachem i ociepleniem piwnicy, gotowy stan SSO wyniósł 37 tys. Byłam nastawiona na conajmniej 45 tys. a tu taka miła wiadomosć. nic tylko się cieszyć bo ekipa jest naprawdę solidna, szybka, znająca się na robocie i z polecenia juz wielu osób. Nasz majster ma wszelakie znajomości, dał nam numery do swoich kolegów ze składów budowlanych , kazał się powoływać na niego to i materialy będą z rabatem :)  więc póki co jest oki :)

poza tym, byliśmy dzis na spotkaniu z naszym kierownikiem budowy, Panem Michałem, bardzo fajny człowiek, za swoją usługę też dużo nie krzyknął bo 1000 zł teraz mu zapłaciliśmy a 500 zł bedzie na zakończenie budowy. Zgłosilismy też odrazu budowę, mamy dziennik i czekać tylko na pierwszy wpis :)

jeszcze inna nowość, to wczesniej pisałam że chcieliśmy wziąć z męzem kredyt na budowę no i jest jakieś światełko nadzieji na ten kredyt tylko Pani bankowa na urlopie... nieszczęsny sierpień nic załatwić nie można bo wszyscy na urlopie. ale może uda sie coś pokombinować i dostaniemy. fajnie byłoby, ostatnio juz się rozmarzyłam jakby to było mieszkać już w swoim domku, muszę trochę przystopować z tymi marzeniami by późnej się nie rozczarować, ehh :) ale weź i weź :)każdy kto buduje chyba wie o co chodzi ;) 

no to narazie chyba na tyle z rododendronowych nowości :)

pozdrówka ślę 

Natalka

Proszę o poradę ☺

Data dodania: 2016-07-27
wyślij wiadomość

Hej blogowicze ☺

Doradzcie co robić bo szczerze powiem że nie wiem co będzie lepszym rozwiązaniem. 

Oto rzut naszego parteru

blog budowlany - mojabudowa.pl

Pomieszczenie nr 1/06 przed zmianami to kotłownia.  W związku z tym że mamy podpiwniczenie kotłownia będzie w piwnicy i na parterze zostaje nam wolne pomieszczenie.  

Jest kilka pomysłów na zagospodarowanie. 

1. Robimy większą łazienkę a w miejscu mniejszej będzie jakies pomieszczenie na mopy szczotki itp albo jakaś garderoba. 

2.Robimy duże pomieszczenie gospodarcze. 

3. Robimy pralnię. 

4.te rozwiązanie to takie najmniej wchodzące w grę ale może ☺ chce wiedzieć co o tym myślicie.  Fakt tam będzie 4.68 m ale póki co mamy zamiar zamieszkać tylko na dole i może zrobić tam na ten czas jakąś mini sypialnie?☺ może jakieś łóżko by weszło?☺ co myślicie?

Pozdrawiam w upalny dzionek 😉

16Komentarze
Data dodania: 2016-07-27 13:50:37
Pomieszczenie jest spore i śmiało może to być pralnia + pomieszczenie gospodarcze. Fajnie moc w deszczowy czy zimowy deszcz miec gdzie rozłożyć suszarke z praniem i się o nią nie spotykać (to raz) i moc uchylić dla tego prania okno i nie przejmować się ze zimno (to dwa). My mamy takie pomieszczenie pomiędzy garażem i wiatrolapem, po jednej stronie szafa przesuwka w planie w której schowany tez pralke żeby po drugiej str pod oknem wstawić szafkę z umywalka i moc rozstawic ta suszarke 😀
odpowiedz
Data dodania: 2016-07-28 13:56:18
To prawda zawsze jest problem gdzie zima rozwiesic pranie. W moim starym domu wieszam na grzejnikach ale w nowym nawet nie myślę znów na to patrzeć a po drugie zamierzamy robić podłogowke . Pralnia by się przydała bo serio to nie wiem gdzie wstawię pralkę. Łazienka mała póki poddasza nie skończymy byłby problem.
odpowiedz
Odpowiedź do domkardamon
beciacz
Data dodania: 2016-07-27 14:05:40
Jak na pomieszczenia gospodarcze czy pralnie to okno stanowczo za duże. Ja z takiego dodatkowego pomieszczenia zrobiłam spiżarnię.
odpowiedz
Data dodania: 2016-07-28 13:58:15
Myślisz że za duże okno? W sumie dla mnie to nie przeszkadza 😊a zawsze można zmienić na mniejsze. Tylko właśnie trzeba postanowic co tam będzie. Spiżarnia będzie w piwnicy taka większa.
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
Data dodania: 2016-07-27 14:06:43
Pokój na pewno odpada moim zdaniem. Łózko małe by się zmieściło ale spałoby się jak w grobowcu trochę ;) W opcji pierwszej większa łazienka była by ok, a w miejscu obecnej pomyślałbym nad spiżarnią. Z tego co widzę nie ma w tej chwili takiego miejsca, a przyda się na pewno. A zapewniam Cię że nie będzie Wam się chciało latać po każdą pierdołę do piwnicy (jeśli tam taka spiżarnia miałaby być.). A jakieś większe zapasy, rzadko używane sprzęty kuchenne itd. zawsze na to trzeba miejsce mieć). Ewentualnie zostawić tak jak jest a w miejscu pom. gospodarczego zrobić pralnię (też się przyda, ale moim zdaniem była by lepsza spiżarnia :)
odpowiedz
Data dodania: 2016-07-28 14:02:15
No tak na pokój to mało miejsca. Masz rację będzie jak w grobowcu. Spiżarnia będzie w piwnicy. Dla mnie to nie problem zejść na dół nawet po pierdole☺ w sumie mogła by się tam zmieścić i pralka i jakaś mini spiżarka. Zobaczymy . Dziękuję za wszelkie rady ☺
odpowiedz
Odpowiedź do sloneczne-baby
kinka
Data dodania: 2016-07-27 14:32:26
Zdecydowanie powiekszcie salon przesuwając ścianę na równo z tą do kotłowni a ją wlaczcie do powierzchni pokoju.
odpowiedz
Data dodania: 2016-07-28 14:10:18
O tym nie pomyślałam ☺ wezme pod uwagę i pomyslimy☺
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
zet173  
Data dodania: 2016-07-27 16:45:57
Pomieszczenie gospodarcze plus pralnia. Można nawet wstawić szafę i umieścić tam zimowe ciuchy. Super pomysł!
odpowiedz
Data dodania: 2016-07-27 17:59:55
Według mnie najlepszym rozwiązaniem byłaby pralnia. W pralni można wygospodarować kawałek miejsca na mopy, odkurzacz itp. My mamy na górze pralnię i tam będę trzymała mopa, rurę od odkurzacza i różne środki czytości. Na dole też mamy taki składzik pod schodami. Spiżarnie można zrobić w piwnicy. Może dlatego mam takie podejście, że nie lubię widoku suszarek w części mieszkalnej, a w bloku muszę to znosić, bo prania zawsze ogrom przy dzieciakach :) Pozdrawiam serdecznie
odpowiedz
Data dodania: 2016-07-28 14:14:47
O tak ☺u mnie też dwójka dzieciaków i na pranie to już patrzeć nie mogę. Pralnia z suszarnia to dobre rozwiązanie. Nawet można sobie postawić deskę i prasowac. Drzwi zamknąć i nikt chociaż nie widzi tego co nie trzeba ☺ coraz bardziej jestem za pralnia jednak .
odpowiedz
Odpowiedź do na-ksiezycowej
Data dodania: 2016-07-27 20:02:09
Hmm to ja mam w ogole inne spojrzenie na to. Pierwsza moja myśl to mały wiatrołap i chyba zrobiłabym duży wiatrołap z miejscem na szafę, która zmieści duzo butów i odzieży wierzchniej. A w pomieszczeniu 6fajna łazienkę sporą, jak na parter. A pralnia w piwnicy i zsyp z poddasza?
odpowiedz
Data dodania: 2016-07-28 14:24:26
Szkoda mi miejsca na wiatrołap. W naszym będzie szafa na całej ścianie także myślę że spokojnie się pomiescimy. Też chciałam mieć pralnię w piwnicy ale nasza projektantka powiedziała kategorycznie nie bo nie będzie spływu do kanalizacji bo rury będą pod stropem piwnicy i nie będzie spadku tylko pod górkę. W prawdzie tego nie rozumiem bo wiem że są tacy co robią pralnię w piwnicy i jest ok. Chyba muszę się dopytać lepiej w innych źródłach.
odpowiedz
Odpowiedź do domwskrzydlokwiatach
bassior  
Data dodania: 2016-07-28 21:00:46
nie powiekszajcie pokoju 1/06 - szkoda pieniedzy i wyglądu domu.
odpowiedz
oliwia2  
Data dodania: 2016-08-05 11:08:02
Zrobiłabym pralnię + garderobę, ale na kurtki, płaszcze, stroje narciarskie. To zawsze duzo miejsca zajmuje i nie wiadomo gdzie to trzymać. :)
odpowiedz
Data dodania: 2016-08-05 12:21:39
o tak, kurtek i tym podobnych nigdy nie ma gdzie trzymać. Dobry pomysl , dzieki za porade :)
odpowiedz
Odpowiedź do oliwia2

Z czego budować?

Data dodania: 2016-07-24
wyślij wiadomość

Hejka😊

Temat rzeka i tyle ilu budujących tyle różnych opinii😊 zdaje sobie sprawę że temat często przewija się przez bloga i teraz padło na mnie. 

Zastanawiam się jaki byłby najlepszy materiał na ściany.  Na pewno odpada Ytong . Suporex? Silka? Solbet? Jeszcze jest porotherm i w sumie wyszedłby nie drogo a na dodatek nasz majster ma znajomego u którego kupiłby bloczki za cenę prosto od producenta to w ogóle wyszło by ok. Tylko już sama nie wiem. Ceramika jest ok ale mój mąż nie chce o niej słyszeć gdyż pozniej ciężko jest kuc otwory pod instalacje itp. Czy z tym jest naprawdę aż tak ciężko? Dużo osób buduje z ceramiki i jakoś dają radę. 

Proszę poradzcie coś bo ja już oszaleje😊

19Komentarze
ksatoka  
Data dodania: 2016-07-24 20:46:09
:)
witam my wybudowaliśmy z betonu komórkowego TERMALICA, mur szeroki na 40cm.
odpowiedz
Data dodania: 2016-07-25 08:15:08
wow :) takiego muru chyba juz ocieplac nie trzeba? czy ocieplaliscie? i jak to cenowo Wam wyszlo?
odpowiedz
Odpowiedź do ksatoka
ksatoka  
Data dodania: 2016-07-26 07:57:14
:)
Muru już nie będziemy ocieplać. A co do ceny to szczerze nie wiem ile wyszło (mąż by się lepiej w tym orientował), ale na pewno drożej od ceramiki.
odpowiedz
Odpowiedź do domwrododendronach6wn
Data dodania: 2016-07-24 22:13:18
Mąż ma rację ale słyszałam że porotherm jest bardzo odporny na pleśnie i grzyby, wolny od alergenów i ma fajną izolację akustyczną. Mój znajomy pracuje w firmie budowlanej i mówi że porotherm 30 sprzedaje się najlepiej My właśnie na te chyba się zdecydujemy. Pozdrawiam serdecznie 🙋
odpowiedz
Data dodania: 2016-07-25 08:22:50
a w projekcie macie mur na 30 cm? my mamy 25 + 20 cm styro. jak robilismy projekt nasza projektantka powiedziala ze nie ma sensu ''pogrubiac'' scian a ze jesli juz byśmy się uparli to trzeba byłoby cały projekt do góry nogami przerabiac, dawać większe fundamenty z czym sie wiążą niepotrzebnie większe koszty. czy to jest tak, ze mamy załóżmy tak jak my te 25 cm na ściane razem z ociepleniem to czy można te proporcje między murem a ociepleniem samemu dostosować? ja na tym się nie znam więc może ktoś jeszcze się wypowie :)
odpowiedz
Odpowiedź do dom-przy-sadowej
Data dodania: 2016-07-25 11:42:09
Tak, my w projekcie mamy pustaki 30 plus 15 cm styropian. Nasz projektant był właśnie za tymi 30-tkami. Więc widzisz, co człowiek to inna opinia.
odpowiedz
Odpowiedź do domwrododendronach6wn
Data dodania: 2016-07-25 12:22:04
to macie problem z głowy w takim razie :) tak tak, tyle różnych opinii że ciężko się połapać, ale może jakoś to ogarniemy. najlepiej bedzie się zwrócić z pytaniem do kierownika budowy bo mamy juz wybranego, może on coś powie żeby póżniej problemów żadnych nie było. spytamy też majstra, ma na dniach do nas wpaść z naszym projektem wiec dopytamy. co do tego styropianu to odrazu nam powiedział że te 20 cm to zdecydowanie za dużo, on w swoim domu ma chyba 12 cm, mieszka już pare ładnych lat i nie marznie w zimie a ściana też 25. dziękuje za wszelkie cenne wskazówki :)
odpowiedz
Odpowiedź do dom-przy-sadowej
Data dodania: 2016-07-25 12:59:36
20 cm styropian to faktycznie sporo. Nasz projektant jest jednocześnie kierownikiem budowy wiec mamy dwa w jednym :) pozdrawiam 🙋
odpowiedz
Odpowiedź do domwrododendronach6wn
dankor  
Data dodania: 2016-07-24 22:28:29
Sami będziecie kuc otwory pod instalacje? :) Pytam bo często pada ten argument co do ceramiki a potem okazuje się, że robi to wykonawca, który cenę liczy niezależnie od materiału, w którym ma kuć :) Nie wiem czy faktycznie jest trudniej kuć w ceramice, zapewne tak, ale nasi instalatorzy dali radę. Ja mogę tylko wypowiedzieć się co do wiercenia pod zawieszanie szafek, karniszy, itp na ścianie. Wystarczy wiedzieć jak i nie ma najmniejszego problemu. Przynajmniej nie zanotowaliśmy problemów jak dotąd. Każdy materiał ma swe wady i zalety. Ja też strasznie głowę łamałam z czego mamy budować a teraz twierdzę, że nie warto. Nie ważne z czego, ważne aby dobrze :)
odpowiedz
Data dodania: 2016-07-25 08:26:34
nie, sami raczej nie będziemy kuć otworów, mamy zaprzyjaźnionego elektryka i hydraulika więc oni zajmą się tąrobotą :) tylko żeby późnij za dużo nie narzekali :) właśnie dnośnie tych szafek, karniszy itp, mąż ma straszne obawy bo mówi że później nawet gwoździa nie wbije, co uważam za lekką przesadę ale weź i mu wytłumacz :)
odpowiedz
Odpowiedź do dankor
mkasia  
Data dodania: 2016-07-25 08:39:51
w naszym przypadku ceramika była dużo lepszym materiałem do kucia niż solbet 12cm z którego mamy ściany działowe, wystarczy naciąć potrzebny zarys, dwa razy młotek i gotowe, przy solbecie już tak kolorowo nie jest i trzeba dużo więcej czasu poświęcić, wam to robi ekipa to nie powinnniście tego brać pod uwagę, przy wyborze materiału na ściany zwrócie uwagę na akumulacje ciepła, izolacyjność akustyczną i ewentulane techniki późniejszego montażu szafek itp. co do wbijania gwoździa, jeśli chce wbijać 80mm to ceramika odpada ale co w mieszkaniu montuje się na gwoździu? obrazek? do niego wystarczy mały gwózdek wbity w tynk którego będzie ok 1,5cm *mąż_inwestor*
odpowiedz
Odpowiedź do domwrododendronach6wn
Data dodania: 2016-07-25 12:53:17
no właśnie też mu tłumaczę że co niby na tych gwoździach będzie wieszał :)muszę chyba jeszcze bardziej racjonalnie i stanowczo podejść do tematu :) nie śądziłam że solbet jest cięższy do obrobki niż ceramika. a możesz coś powiedzieć na temat tego wieszania szafek na ceramice? są jakieś specjalne techniki?
odpowiedz
Odpowiedź do mkasia
zet173  
Data dodania: 2016-07-25 10:18:06
Ściany zewnętrzne można zrobić z porothermu a działowe z solbetu. My przyjęliśmy taka taktykę.
odpowiedz
Data dodania: 2016-07-25 16:51:20
Nie które komentarze bardzo mnie dziwią ale od początku jeżeli w projekcie masz grubość ściany wraz z ocieplenie przykładowo 30 to nie możesz tego zmienić na 35 ponieważ zmienia się kubatura budynku a co za tym idzie nie odbiorą ci budynku bo jest to znaczące ustępstwo od projektu, a wracając do materiałów to ceramika jest bardzo krucha nie ma najmniejszego problemu wykuć coś pod wodę czy kanalizację jak i wyciąć bruzdę pod kable, co do solbetu czy innego betonu komórkowego to zdziwiło mnie stwierdzenie Pani po wyżej że jest twardy przecież łyżeczką do zupy można w nim robić bruzdy i ceramika wcale nie jest tak bardzo wyciszająca, Najtwardszym materiałem jest silikat, jest twardy ciężki najzdrowszy i ma najlepszą akustykę (najbardziej wycisza) oraz najlepszą akumulacyjność ciepła. Sam wybudowałem z silikatu i drugi raz na pewno wybrał bym ten sam materiał. teraz jak jest na zewnątrz 30 stopni to ja wewnątrz mam przyjemny chłód a w zimie trochę nagrzałem i było cieplutko i to długo po wygaśnięciu w kominku, Nie twierdzę że jest najlepszy bo w nim wykuć dziurę to jest masakra ale pan od prądu wszystkie kabelki puszczał górą więc kucia dużo nie było. Ja osobiście nad wyborem zastanawiałem się kilka miesięcy, i pamiętaj cena to nie wszystko a same pustaki to kropla w morzu pozdrawiam ps.ale się rozpisałem jak nigdy
odpowiedz
ksatoka  
Data dodania: 2016-07-26 08:02:52
:)
co do kubatury to my właśnie musieliśmy "ukraść" ze środka te parę cm żeby wszystko się zgadzało. Mur mamy na 40 cm, nie będziemy ocieplać.
odpowiedz
Odpowiedź do danuta--dariusz
Data dodania: 2016-07-27 13:46:18
dziękuje za cenne rady. masz racje nie można sobie samowolnie zmieniać grubości ścian, nawet nie pomyślałam o tej kubaturze i odbiorze domu. dlatego też się pytam bo ja się na tym kompletnie nie znam. i fakt, pustaki to kropla w morzu budowlanych potrzeb i nie ma co oszczedzać na tym. nie wiem jaka podejmiemy decyzję, trudny wybór. maż jest bardzo przeciwny ceramice więc pewnie ona odpadnie w przedbiegach :) dziękuję pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do danuta--dariusz
Data dodania: 2016-07-26 13:04:20
My będziemy budować z ceramiki. Pozdrawiam
odpowiedz
magic
Data dodania: 2016-07-26 22:20:06
kucie
Nie jest tak ciężko - trzeba mieć po prostu porządne narzędzia, żeby się nie umęczyć i nie poniszczyć pustaków. Taka jest po prostu specyfika tego materiału. Pustaki można spokojnie ciąć piłką mechaniczną typu Aligator, dodatkowo koniecznie trzeba mieć bruzdownicę i otwornicę z tarczą do ceramiki. Do małych otworów - wiertarka z SDS-em. To nie są żadne magiczne sprzęty - można jest kupić w każdym markecie budowlanym, ewentualnie wypożyczyć w składach budowlanych. Co do samej zasadności murowania z tego materiału to ciągle jest to najpopularniejszy materiał w Polsce - prawie połowa domów jest budowana u nas w tej technologii!
odpowiedz
Data dodania: 2016-07-27 13:51:07
dziękuje za wskazowki, przekażę je mężowi ale wątpie żeby ktokolwiek go przekonał do ceramiki. strasznie się uparł. fakt, ceramika jest bardzo popularna u nas. nawet u mnie w okolicy jest sporo nowych domów z tego materiału. ale co postanowimy tego jeszcze nie wiem. pozdrawiam
odpowiedz
domwrododendronach6wn
ranga - mojabudowa.pl mistrz
Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 140417
Komentarzy: 808
Obserwują: 134
On-line: 9
Wpisów: 55 Galeria zdjęć: 333
Projekt DOM W RODODENDRONACH 6 (WN)
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy z poddaszem z piwnicą
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - Podlasie
ETAP BUDOWY - VII - Wykończenia
ARCHIWUM WPISÓW
2018 lipiec
2018 czerwiec
2018 maj
2018 marzec
2018 luty
2018 styczeń
2017 grudzień
2017 listopad
2017 październik
2017 sierpień
2017 maj
2017 kwiecień
2017 luty
2017 styczeń
2016 grudzień
2016 listopad
2016 październik
2016 wrzesień
2016 sierpień
2016 lipiec
2016 czerwiec

OBECNIE NA BLOGU
1 niezalogowany użytkownik